برنامه‌ریزی کلاس‌های دانشگاه ایالتی آریزونا در متاورس

دانشگاه ایالتی آریزونا، یکی از بزرگترین دانشگاه‌های دولتی ایالات متحده با ثبت پرونده سازمان علائم تجاری ایالات متحده در حال برنامه ریزی برای راه اندازی کلاس‌های مجازی در متاورس است.

حضور دانشگاه ایالتی آریزونا در متاورس

با توجه به سوابق ارسال شده به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO)، در 7 و 8 ژوئن، هیئت مدیره آریزونا به نمایندگی از دانشگاه ایالتی آریزونا هفت درخواست برای استفاده از نام‌ خود (ASU، ایالت آریزونا، دانشگاه ایالتی آریزونا) و همچنین تیم فوتبال این دانشگاه، شیاطین خورشید، در یک محیط مجازی ارسال کرده است. پرونده‌های علامات تجاری شامل نام دانشگاه و همچنین نماد و لوگوی چنگال شیاطین خورشید برای استفاده در محیط‌های مجازی که در آن کاربران می توانند برای مقاصد تفریحی، اوقات فراغت یا سرگرمی تعامل داشته باشند و همچنین برای اهداف آموزشی تشکیل شده است.

این دانشگاه گزارش داد که برای ترم پاییز 2021، تعداد 77881 دانشجو در پردیس‌های فیزیکی ایالات ایالات متحده ثبت نام کرده بودند، در حالی که 57848 نفر از طریق ارتباطات دیجیتال در آن شرکت کردند. مشخص نیست که آیا حرکت بالقوه دانشگاه به سمت متاورس ممکن است به دلیل حضور بیش از 42 درصد از دانشجویان ثبت نام شده آن در کلاس های آنلاین باشد یا خیر. کیسی ایوانز، مدیر ارشد دانش‌آموز استراتژیک و بسیج برنامه ASU، بیان داشت که دوره‌های آموزشی دیجیتال بهترین ابزار مدارس برای قادر ساختن دانش‌آموزان به ادامه یادگیری در دوران جدایی فیزیکی (همه‌گیری ویروس کورونا) است.

بایگانی سازمان علائم تجاری همچنین نشان می‌دهد که ASU در حال بررسی استفاده از توکن های غیرمثلی (ان اف تی) برای احراز رسمیت بسیاری از اسناد (از مدارک تحصیلی گرفته تا بلیط رویدادهای دانشگاه) باشد. ASU قبلاً فناوری بلاک چین را برای استفاده های مختلف در دانشگاه، از جمله ردیابی شیوع کورونا در نوامبر 2020 و به اشتراک گذاری داده‌های سوابق تحصیلی دانشجویان خود در سال 2019 اتخاذ کرده است.

این مطلب را حتما بخوانید:  پلتفرم Ariva Wonderland تجریباتی را ارائه می دهد که مفهوم متاورس را دوباره تعریف میکند

دانشگاه‌های دیگر ابتکارات مشابهی را برای حضور در متاورس در سال 2022 انجام داده‌اند. کوین‌تلگراف در ماه می گزارش داد که دانشگاه سائوپائولو قصد دارد تحقیقاتی را در مورد اثربخشی دستگاه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و همچنین نحوه استفاده از آنها بر رفتار انسان انجام دهد.

 

منبع: Cointelegraph

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *